Senmofu Ranga: D Za pomocą skupienia chakry w katanach wykonuje dwa cięcia, które przecinają nadciągające ataki omijając nas. chakra: 500
Fusajin no Jutsu Ranga: D Po zamachu wachlarzem zostaje wzburzony kurz, który może na chwilę zasłonić widoczność. chakra: 7000
Suiranreppuu Ranga: D Po złożeniu pieczęci Shinobi może sprawić aby kunai zaczął się unosić. Może sterować jego torem lotu. chakra: 1000
Reppushou Ranga: D Słabsza technika wymagajca złożenia pieczęci i kumulacji chakry. Shinobi posyła dość szybko pocisk powietrza, który nie zadaje dużych obrażeń ale może sprawić sporo problemów. chakra: 2000
Daitoppa Ranga: D Po skumulowaniu chakry w płucach Shinobi wydmuchuje ogromny podmuch wiatru, który zmiata słabszych Shinobi. chakra: 3000
Kamaitachi Ranga: D Po zamachu wachlarze Shinobi tworzy tornado, które unosi do góry przeciwnika. Gdy już ten znajdzie się wysoko w powietrzu tornado przesączone chakrą zaczyna zadawać cięte rany przeciwnikowi. chakra: 5000
Kaiten Shuriken Ranga: C Technika polegająca na zaostrzeniu shuriken elementem wiatru oraz na sterowaniu ich torem lotu. chakra: 7000
Dai Kamaitachi Ranga: C Shinobi wykonuje zamach wachlarzem, czego efektem jest potężny podmuch wiatru. Owy podmuch jest wymieszany z chakrą dlatego jest wstanie przeciąć niemal wszystko na swojej drodze. chakra: 10000
Komakai Butoukai Tatsumaki Ranga: C Z początku wygląda to tak jakbyśmy mieli zrobić technikę Katon, lecz pozory mylą. Przykładamy dłoń jak do techniki Katon, tylko, że po wymówieniu techniki z ust formują się małe tornada połączone z naszą Chakrą. Gdy małe tornadko jest gotowe możemy strzelać w nią w przeciwnika. chakra: 12000
Tatsumaki No Jutsu Ranga: C Jest to po prostu tornado. Bardzo silne Jutsu, które niszczy wszystko co spotka na swej drodze. chakra: 15000
Juha: Shou Ranga: B Shinobi jednym machnięciem ręką potrafi stworzyć wietrzne ostrze, którym może sterować. Dodatkowo jest na tyle ostre aby bez problemu przeciąć Kage Bunshina i wyżądzić dość duże rany. chakra: 15000
Kami Oroshi Ranga: B Shinobi składa pieczęcie po czym zbliża obie dłonie do siebie. Po chwili z jego dłoni wystrzeliwuje wir skupionego powietrza, który jest wstanie odrzucić na dużą odległość przeciwnika oraz poranić. chakra: 16000
Atsugai Ranga: B Po skumulowaniu chakry w płucach Shinobi wystrzeliwuje wietrzny pocisk, pod wielkim ciśnieniem. Ten leci w cel z ogromną prędkością a gdy dotrze do celu, następuje potężna eksplozja. Technika śmiertelna. chakra: 18000
Kaze no Yaiba Ranga: A Po złożeniu pieczęci i skupieniu chakry w palu, shinobi wystrzeliwuje wiązkę powietrza, która tnie wszystko jak katana z ogromną łatwością. Technika śmiertelna. chakra: 20000
Mugen Sajin Daitoppa Ranga: A Shinobi kumuluje chakrę w płucach po czym wystrzeliwuje ją na zewnątrz w postaci potężnego wietrznego podmuchu. Technika może zawrócić nadlatujące ataki oraz wyrządzić poważne szkody. chakra: 23000
Renkuudan Ranga: A Po złożeniu pieczęci i skumulowaniu chakry w płucach, Shinobi wystrzeliwuje pocisk skondensowanego powietrza połączonego z chakrą. W efekcie starcie z takim pociskiem kończy się śmiercią. chakra: 25000
Fuuton: Rasengan Ranga: A Jest to Rasengan do którego dodajemy naturę Chakry Fuuton. Jest on o wiele silniejszy od poprzednika. chakra: 30000
Ōkamaitachi Ranga: S Shinobi wykonuje zamach wachlarzem posyłając ogromny podmuch wiatru, tnący wszystko po drodze. Silniejsza wersja Dai Kamaitachi. chakra: 30000
Renkuudan Ranga: S To jutsu polega na zebraniu w płucach dużej ilości chakry następnie miotamy nim w przeciwnika jeżeli nasz wróg dostanie czymś takim ciśnienie zmiażdzy go na śmierć chakra: 30000
Kazekiri Ranga: S Po zawiązaniu niezbędnych pieczęci Shinobi wystrzeliwuje wietrzne ostrze w przeciwnika. Jest to na tyle potężna technika, że potrafi przeciąć niemal wszystko, zaczynając od murów budynków a kończąc na ciałach organicznych. Najsilniejszymi technikami defensywnymi, przesyconymi chakrą można jednak się obronić w niektórych przypadkach. chakra: 35000
Rasen Shuriken Ranga: S Shinobi po stworzeniu Rasengana za pomocą klonów nadaje mu właściwości swojej wietrznej natury. Rasengan formuje się na kształt Shurikena jednak nie można nim rzucać. Technika po styknięciu z celem powoduje ogromny wybuch jak i śmiertelne obrażenia. Technika szkodzi również wykonującemu, gdyż po jej wykonaniu musi odbyć 5 godzin w szpitalu. chakra: 40000
|