Mizu Bunshin no Jutsu Ranga: D Tworzymy idealną kopię samego siebie. Klon posiada 1/10 siły oryginału, może za nas walczyć, jednak nie może się oddalić od zbiornika z wodą. chakra: 500
Suiton: Mizuranppa Ranga: D Po złożeniu odpowiednich pieczęci potrafimy wypluwać strumień wody pod dużym ciśnieniem. chakra: 1000
Mizutensou no Jutsu Ranga: D Posiadacz Suitonu dzięki tej technice potrafi schować się w zbiorniku wodnym. Do wykonania tego jutsu wystarczy nawet mała kałuża. chakra: 1500
Ninpou: Mizu Kawarimi Ranga: D Jest to odmiana techniki Kawarimi, tyle że zamieniamy się miejscem z pewną ilością wody. chakra: 25000
Mizukuri no Yaiba Ranga: D Para wodna znajdująca się w powietrzu wokół nas może uformować się w ostry i twardy miecz z lodu, którym możemy się normalnie posługiwać. chakra: 5000 za aktywacje, 1000 za potrzymanie
Mizu Kamikiri Ranga: C Użytkownik Suitonu tupię w ziemię przed sobą w kierunku przeciwnika. Od razu po tupnięciu z ziemi w linii prostej wydobywa się woda pod ciśnieniem. Maksymalna ilość strumieni wody wynosi 3. Jutsu może porządnie zaskoczyć przeciwnika, a nawet połamać nogi. chakra: 6000
Kirigakure no Jutsu Ranga: C Jest to słynna technika Zabuzy,wykonują ją tylko ninja o wyczulonych zmysłach jutsu to polega na stworzeniu mgły wokół siebie. Gęstość zależy od wkładu naszej chakry i naszego poziomu. chakra: 6000 za aktywacje, 1000 za potrzymanie
Bakusui Shouha Ranga: C Atutowa technika słynnego Kisame to jutsu polega na wypluciu z ust ogronej ilości wody i stworzenie małego jeziora,to na pewno pomoże użetkowi władającym Suitonem na pole do popisu swoimi technikami. chakra: 8000
Suiton: Mizuame Nabara Ranga: C Z ust wydobywa się kleista maź, która ma na celu unieruchomienie stóp rywala. Można po tej mazi chodzić przy użyciu Suimen Hoklou no Waza, inaczej można zostać przylepionym do podłoża. chakra: 9000
Suishuu Gorugon Ranga: C Dzięki tej technice możemy wytworzyć z wody dużego węża. Wąż ten jest w stanie ugryźć przeciwnika, albo połknąć go, przez co ten zacznie się topić. chakra: 10000 za aktywacje, 2000 za sterowanie
Mizu no Muchi Ranga: C Z wody tworzymy bicz, którym możemy atakować, bądź kogoś zchwytać reszta zależy od naszej woli chakra: 10000
Goshoku Zame Ranga: C Kolejna z technik Kisame aby użyć tego jutsu nasz przeciwnik musi znaleść się pod wodą.Następnie dodykamy wody i przyzywamy 5 drapieżnych rekinów.Rekiny są odporne na Genjutsu do rangi C! chakra: 12000
Suikoudan no Jutsu Ranga: C Technika polegająca na uderzeniu w przeciwnika skoncentrowanym strumieniem wody. Aby ją wykonać shinobi musi znajdować się blisko zbiornika wodnego. Pociskiem tym można kierować. chakra: 15000 za sterowanie 3000
Suiton Suujinheki Ranga: B Jutsu polega na wytworzeniu ściany z wody która głównie jest stosowana do obrony przed technikami ognia. chakra: 15000
Suiryuuben Ranga: B Dość rzadko używana technika Suitonu. Polega ona na tym, że użytkownik stojący w pobliżu średnich rozmiarów zbiornika wodnego tworzy dużą kulę wody unoszącą się nad ziemią, która przypomina Suirou no Jutsu. W tym jednak przypadku w każdej chwili może z niej wystrzelić od kilku do kilkunastu wodnych biczy. Dzięki nim można po prostu obezwładnić wroga albo też wciągnąć go do środka kuli. W tym drugim przypadku wróg zamknięty jest ciągle opleciony przez bicze co ogranicza jego ruchy. chakra: 15000 za 5 biczy
Daibakufu no Jutsu Ranga: B Wielkie, wodne tornado, które zalewa pole walki. Nie wymaga źródła wody, użytkownik tworzy je ze swojej chakry, lecz gdy w pobliżu jest zbiornik wodny to zużycie chakry jest mniejsze. Można w nim ukryć bronie takie jak kunai'e i shuriken'y. chakra: 18000
Suiryuudan no Jutsu Ranga: B Jutsu to wykonali Zabuza oraz Kakashi.Jest to potężny atak, shinobi tworzy wielki strumień wody, który zamienia się w wielkiego smoka. Od razu po stworzeniu smok jest wysyłany na przeciwnika. Smoka można kontrolować tak długo, jak trzymasz ostatnią pieczęć. W tej technice potrzebujemy źródła wody chakra: 20000
Suigadan Ranga: B Technika ofensywna wymyślona przez Kisame, która otacza wrogów kręgiem miażdżącej wody. Odcina ona drogę ucieczki ale może też zacząć się zbliżać i w końcu zmiażdżyć wroga. chakra: 22000
Suiton: Suitenhoufutsu Ranga: B Woda tworzy bańkę-więzienie wokół przeciwnika, tak samo jak przy Suirou no Jutsu. Kuli tej jednak nie musimy trzymać. chakra: 25000 za utrzymanie 5000
Haran Banshou Ranga: A Technika polega na złożeniu odpowiednich pieczęci po czym za nami pojawi się fala wodna z praktycznie znikąd możemy tą falą kontrolować chakra: 25.000 za kontrolowanie 6000
Takitsubo Ranga: A Technika użyta na dość płaskim terenie jest bardzo niebezpieczna ponieważ wytważamy wielki strumien wody pędzocą prosto na wroga wielkość tego strumienia jest taka sama jak małej rzeki.Yamato użył tej techniki by stworzyć wodospad chakra: 27000
Dai Uzumaki no Jutsu Ranga: A Tworzy na w wodzie wielki wir, który wciąga wszystko do siebie. Jeżeli zbiornik wodny na którym ta technika jest użyta jest głęboki to bez problemu zabija nawet najwytrwalszych shinobi. Nie działa na shinobi potrafiących oddychać pod wodą. chakra: 28000
Suiton: Hahonryuu Ranga: S Jest to technika wymyślona prze Yamato jest ona odpowiednikiem Rasengana tylko w wersji Suiton. W dłoni tworzymy wodną kulkę wielkości zwykłego Rasengana. Nie jest o wiele silniejszy od jego oryginalnej wersji jednak w połączeniu z Fuuton Rasenganem tworzą śmiertelną technikę Gufuu Suika no Jutsu chakra: 30000
Suishouha Ranga: S Shinobi stwarza przed użytkownikiem wielką, potężną falę. Do tej tachniki nie potrzeba zbiornika wodnego. Woda bierze się z chakry. Może ranić kilku przeciwników naraz. Zazwyczaj zabija lub łamie kości przeciwnikom. chakra: 30000
|