RANGA: D
Kinobori no Waza
Praktycznie podstawowa technika każdego Shinobi i Kunoichi. Dzięki panowaniu nad własną chakrą i umiejętności kumulowania jej w swoich stopach, Ninja jest zdolny do chodzenia po każdej płaszczyźnie pionowej i skośnej, a także do biegania po sufitach!
chakra: 100
Bunshin no Jutsu
Shinobi potrafi dzięki tej technice stworzyć iluzję samego siebie, i sterować nią za pomocą własnych myśli. Technika ta jest bardzo przydatna, można nią odwrócić uwagę przeciwnika. Iluzja ta nie potrafi atakować, jednak sama po kontakcie z atakiem przeciwnika znika, wywołując charakterystyczny dźwięk.
chakra: 200
Suimen Hokou no Waza
Technika, dzięki której jesteśmy w stanie poruszać się po lustrze wody. Technika jest podobna do Kinobori no Waza, jednak różni się tym, że nie należy wysyłać cały czas tej samej ilości chakry do stóp, ciężko to wytłumaczyć...
chakra: 200
Kawarimi no Jutsu
Prosta technika, dzięki której możemy zmylić przeciwnika. Dzięki niej podmieniamy swoje ciało z jakąś inną rzeczą w czasie, gdy powinniśmy zostać zranieni przez wrogiego Shinobi. Jutsu to należy wykonać PRZED domniemanym atakiem przeciwnika!
chakra: 500 z pieczęciami, 1000 bez pieczęci
Henge no Jutsu
Kolejna technika, dzięki której możemy zmylić wroga. Dzięki niej możemy jakoby zmienić całkowicie swój wygląd.
chakra: 300
Kai
Dzięki tej technice możemy uwolnić się spod Genjutsu przeciwnika. Po złożeniu odpowiednich pieczęci na moment odcinamy przepływ chakry przez nasz mózg, dzięki czemu przestaje działać narzucone na nas Genjutsu. Tą techniką nie można się uwolnić od technik Genjutsu pochodzących od Kekkei Genkai. Poza tym im silniejsza technika na nas nałożona, tym trudniej się uwolnić spod jej działania.
chakra: 500
Nawanuke no Jutsu
Dzięki tej technice jesteśmy w stanie uwolnić się z więzów, jakimi jesteśmy oplątani.
chakra: 600
Shunshin no Jutsu
Dzięki złożeniu jednej pieczęci symbolizującej kumulowanie chakry (możliwe jedną ręką) Shinobi jest w szybko sie poruszać co daje efekt błyskawicznego przeniesienia się w miejsce kilka metrów dalej. Możemy tą techniką zaskoczyć przeciwnika, zaatakować go niespodziewanie od tyłu, bądź uniknąć jego ataku.
chakra: 600
Kage Shuriken no Jutsu
Wyrzucamy dwa shurikeny w stronę przeciwnika, jednak ten widzi tylko ten z przodu. Drugi jest tak jakby schowany w cieniu pierwszego, przez co najpewniej trafia w cel.
chakra: 700
Fukimi Hari
Tworzymy w ustach Senbony z chakry, po czym możemy je „wypluwać” w stronę przeciwnika. Rezultat taki sam, jakby strzelano normalnym senbonem.
chakra: 1000 za senbon
RANGA: C
Hari Jizou
Koncentrujemy chakre w włosach dzieki czemu możemy je wydłużyć i użyć do obrony.
chakra: 1500
Kage Bunshin no Jutsu
Technika stosowana przez wiekszość shinobich. Tym razem tworzymy idealna kopie samego siebie i sa to prawdziwe ciała które moga atakowac i uzywac jutsu. Posiadaja one nie wielką cześć siły oryginały.
chakra: 2000 za klona
Kuchiyose no Jutsu
Technika która możemy yżyć dopiero w chwili gdy podpisaliśmy pakt z jakims zwierzęciem. Wymaga ona utworzenia pieczeci i przyłożeniu reki do ziemi.Nastepnie pojawiają sie inskrypcje i bum! zwierze zostało przywołane, oczywiście wymaga to jeszcze skupienia dość dużej ilości chakry.
chakra: 5000
Doku Kiri
Wypuszczamy trujacy graz z ust. Znika on po 3 turach.
chakra: 6000
Jouro Senbon
Masowa technika. Do wykonania jej wymagana jest parasolka i chakra. Wyrzucamy parasolke w góre i przy jej pomocy wypuszczamy ogromne ilości senbon. Jutsu to ma efekt masowy i trafia w wszystko w promieniu kilku metrów.
chakra: 7000
Senei Jashu
Wymagany pakt z wężami
Dzięki tej technice wypuszczamy z rękawa kilka węży, które są w stanie rozciągnąć się by dosięgnąć rywala. Mogą go ukąsić, by zadać obrażenia, bądź unieruchomić go.
chakra: 2000 za węża
Kawara Shuriken
Technika daje użytkownikowi możliwość wykorzystania małych przedmiotów (dachówek, kamieni itp.) jako shurikenów.
chakra: 5000
Soushouryu
Wykonawca stawia dwa zwoje po obu swoich stronach. Po złożeniu pieczęci zwoje rozwijają się, tworząc coś na wzór "smoków" . Dzięki temu użytkownik może korzystać z całego arsenału broni które są w zwojach.
chakra: 5000 za aktywację, 500 za broń
RANGA: B
Nana Kaizou
Dzieki chakrze zmiękczamy nasze kości co daje nam mozliwość manipulacji ciałem jakby było ono zrobione z gumy.
chakra: 2000
Chakra Kyuuin Jutsu
Po aktywacji techniki wokół naszej dłoni pojawia się niebieska poświata, dzięki czemu jesteśmy w stanie przy bezpośrednim kontakcie wyssać chakrę przeciwnika.
chakra: 3000
Jouken Mushou
Wypuszczamy z ust poteżna fale senbon z ust. Senbony te wytwarzamy z chakry.
chakra: 5000 za 10 senbon
Rashoumon
Do wykonania tej techniki wymagana jest technika przywołania. Ta technika daje nam możliwość przywołania bramy która jest na tyle wytrzymała by ochronić nas przed atakami ninjutsu i taijutsu, jednak nie przed atakami bardzo silnymi.
chakra: 5000
Ranji Shigumi no jutsu
Technika polega na wydłużeniu swoich włosów, po czym zaatakowaniu nimi przeciwnika. Gdy użytkownik złapie ofiarę we włosy, tworzą się kolce, przebijają one złapanego.
chakra: 7000
RANGA: A
Rasengan
Technika będąca spadkiem po czwartym hokage, wymaga kontroli nad kształtem chakry. Wytwarzasz w ręku wirującą chakry, która po zetknięciu się z ciałem przeciwnika jest w stanie zadać potężne rany
chakra: 10000
Tajuu Kage Bunshin no jutsu
Kage bushin no jutsu w wersji masowej! wymaga ogromnej ilosci chakry ale ilość klonów osiaga setki.
chakra: 10000 za 10 klonów.
Shuriken Kage Bunshin no jutsu
Jutsu to potrafi zwiększyć ilość rzuconych shirukenów. Użytkownik składa pieczęć a shirukeny zaczną się kopiować.
chakra: 10000 za 10 shuriken
Sanju Rashomon
Ulepszona technika przywołania ochronnej bramy. Tym razem przywołujemy kilka większych i silniejszych bram w sam raz
na silniejsze techniki. Zniszczenie tej ochrony jest prawie nie do wykonania, sa jednak wyjatki uzycia mega silnych technik.
chakra: 12000
RANGA: S
Kage Kagami no jutsu
Zmieniamy sój wyglad i głos! Użyć tej techniki można tylko raz w zyciu i jest to nieodwracalne!
chakra: 15000
Hiraishin no Jutsu
Legendarna technika której nikt nie był wstanie osiagnąć. Najpierw musimy naznaczyć miejsce w jakie chcemy sie udać np zucajac tam kunai ze specjalna pieczecia lub nałożenie takiej pieczeci w jakimś miejscu. Nastepnie bez użycia jakich kolwiek pieczeci udajemy sie w te miejsce. Gdy znikamy z jednego miejsca natychmiast pojawiamy sie w drugim w niecały ułamek sekundy!
chakra: 20000
Jigyakkou no Jutsu
Technika przypominająca genjutsu. "wchodzimy" do czyjegos umysłu i dzieki temu możemy wyciagnac z niego każda informacje.
chakra: 20000
Edo Tensei
Przyzywamy osobe która juz nie zyje jednak za cen czyjegoś życia!
chakra: 25000
Chou Chakra Rasengan
Mistyczny rasengan z połaczenia dwóch chakr, tak potezna chakra powstaje gdy łacza sie dwie chakry osób które łaczy jakaś wieź.
chakra: 30000
Sennou Sousa Jutsu
Zmieniamy kogoś w naszego sługe poprzez zmienienie jego pamieci. Oprzeć sie tej technice może osoba ranga minimum sannim, jednak nie zawsze nawet jej udaje sie wyrwać z tej techniki.
chakra: 30000
Offline