Chiyute no jutsu
Ranga: D
czas trwania:1 tura
Technika uzdrawiania. Medyk koncentruje swoją Chakrę w ręce a następnie przykłada ją do chorego narządu. Uzdrawiającą energię można zarówno używać do leczenia swoich ran, jak i ran kompanów. Jednakże, jeśli rana jest zbyt głęboka, bądź zostało uszkodzone jeden z najważniejszych organów tj. serce, płuca, itd., technika nie może pomóc.
chakra:
Deri gaidoku no jutsu
Ranga: C
czas trwania:1 tura
Wokół rąk medyka pojawiają się bańki, które możemy zanurzyć w czyimś ciele. Bańki automatycznie pochłaniają substancje, które nie powinny znajdować się w organizmie, np. trucizny.
chakra:
Naosute no jutsu
Ranga: C
czas trwania:1 tura
Tą techniką można uleczyć poważniejsze obrażenia, takie jak głębsze rany, małe złamania lub krwotok zewnętrzny. Wymaga trochę większego doświadczenia niż poprzedniczka.
chakra:
Chuusuusei Biribiri
Ranga: C
Technika dzięki której potrafimy wykorzystać swoją w dość zaskakującym ataku. Uderzając w ośrodek nerwowy przeciwnika, jesteśmy w stanie spowodować nie lada "zamieszanie" w jego organizmie. Polega to na tym że gdy przeciwnik chce ruszyć prawą ręką rusza lewą nogą i na zmianę, jutsu ma wpływ na wszystkie kończyny.
Chakra no mesu
Ranga: B
Użytkownik tego zaawansowanego, medycznego Jutsu koncentruje Chakrę wytwarzając silną aurę wokół swoich rąk. Przeznaczenia tej techniki jest tylko jedno - uszkodzenie tkanki mięśniowej, bądź jak się później okazuje także i struktury szkieletowej przeciwnika. Aby do tego doszło, niezbędny jest fizyczny kontakt.Po 10 uderzeniach przeciwnik umiera.
Chakra:
Koiyasute no jutsu
Ranga: B
czas trwania: 1 tura
Zaawansowana technika lecznicza. Za jej pomocą możemy wyleczyć poważne uszkodzenia ciała, wewnętrzne jak i zewnętrzne, a nawet choroby.
chakra:
Naikairai no jutsu
Ranga: B
Przy pomocy tej techniki można przez krótki okres dowolnie kontrolować ruchy i czynności martwej ofiary, łącznie z jej mową. Kontrolowana osoba tak naprawdę cały czas jest martwa, medyk tylko przywraca pracę serca, podczas gdy on sam pełni rolę mózgu. Nie możemy używać technik, które znał denat.
chakra:
Shikon no jutsu
Ranga: B
Technika stosowana tylko przez najlepszych medyków. Polega na udawaniu martwego. Potrafimy zatrzymać puls krwi i oddech na wiele minut. Nawet najlepsi ninja mogą się na to nabrać.
chakra:
Inyu Shometsu
Ranga: A
czas trwania: 2 tury
Inyu Shometsu jest techniką używaną przez Kabuto. Gdy Kabuto pod czas walki zostanie dosyć poważnie zraniony, może zastąpić stare komórki nowymi. Technika ta zabiera sporo Chakry.
chakra:
Satsugaite No Jutsu
Ranga: A
Najpotężniejsza technika ofensywna z asortymentu medycznych Shinobi. Polega ona na chwilowej koncentracji chary w swojej dłoni, co daje efekt niebieskiej poświaty. Gdy chakra zostanie skumulowana, następuje uderzenie z całej siły w cel. Jeżeli atak trafi, istnieje duża szansa że przeciwnik umrze.
chakra:
Kishou Tensi
Ranga: S
Jest tajemną techniką Iryojutsu. Dzięki niej można przenieść swoje "życie" do osoby już martwej. Co oznacza że możemy wskrzesić zmarłą osobę, poświęcając tym samym samego siebie.
chakra: cała jaką mamy
Ninpo Sozo Saise
Ranga: S
Technika polegająca na uwolnieniu leczniczej chakry która wcześniej była skumulowana i zapieczętowana w jednym miejscu na ciele (np. u Tsunade był to romb na czole). Technika ta pozwala nam na regenerację czy podział komórek nawet do 1000 razy szybciej.Potrafi wyleczyć wszystkie śmiertelne rany.
chakra:
Offline