#1 2010-08-05 12:23:27

Bambul

Administrator

Zarejestrowany: 2010-07-31
Posty: 44
Punktów :   

Taijutsu

Techniki Rangi "D"

Gouken
Jedna z podstawowych umiejętności Taijutsu. Gouken jest ofensywnym stylem walki, który polega na zadawaniu serii prostych ciosów pięścią i kopnięć. Im silniejszy jest shinobi używający tej techniki, tym jego ruchy podczas tego stylu są bardziej finezyjne.

Dainamikku Entorii
Technika polega na wybiciu się od ziemi i wystawieniu przed siebie jednej nogi, którą „wjeżdżamy” w przeciwnika. Jest to szybki atak, którym możemy powalić przeciwnika na ziemię.

Konoha Raiken
By wykonać tą technikę, należy spadać z góry na przeciwnika z wystawioną w jego kierunku pieścią. Podczas lotu ciało musi nabrać rotacji i prędkości, bo to dzięki nim cios jest silny. Technika jest trudna do sparowania ze względu na rotację, łatwiej jej po prostu uniknąć.

Konoha Reppuu
Należy podciąć stopy atakującego nas z bliska przeciwnika i kopnięciu go, by nabrał dodatkowej rotacji.

Konoha Senpuu
Jest to słabsza wersja techniki „Konoha Gouriki Senpuu”. Polega na jednym kopnięciu z półobrotu wyprostowaną nogą w głowę przeciwnika. Atak jest szybki i celny.

Sennen Goroshi
Jutsu zwane inaczej Jutsu Tysiaca Lat Bólu, bądź lewatywką. Należy utworzyć znak tygrysa, po czym uderzyć nim między pośladki przeciwnika i uwolnić chakrę w „wiadomym miejscu”. Efektem jest dość daleki lot zaskoczonej postaci..

Techniki Rangi "C"

Tsuten Kyaku
Podczas wyskoku unosimy wysoko nogę w której koncentrujemy w niej chakrę. Po uderzeniu o ziemię, ta rozkrusza się tworząc rozpadlinę, a bezpośrednie trafienie w przeciwnika może zabić.
chakra: 100

Bunshin: Kaiten Kakatou Otochi
Technika ta wymaga chociaż jednego Kage Bushina. Użytkownik tworzy kilka klonów, które mają za zadanie spaść z dużej wysokości na przeciwnika, po czym zaatakować w głowę. Przeciwnik może utracić orientację na chwilę.

Jiten yaiba tounyuu
Do wykonania tej techniki potrzebny jest duży miecz lub inne ostrze podlegające zasadom aerodynamiki w granicach logiki. Użytkownik bierze duży zamach a następnie rzuca ostrzem, które wiruje jak bumerang, chyba że napotka coś po drodze np. drzewo, wbijając się w nie.

Bunshin: Taiatari
Technika, również wymaga Kage Bunshin. Klony rzucają sobą nawzajem lecąc w stronę wroga mogą zadać cios w brzuch przeciwnika co może go zdezorientuje na chwilę, i odrzucony w tył.

Hou Shou
Opis: Technika bardzo podobna do Hando Ouda, z tą różnicą że jest wykonywany jedną ręką, Dlatego zmniejsza się jego skuteczność i potrafi tylko i wyłącznie odepchnąć wroga.
chakra: 500

Hyabusha Otoshi
Atak ten polega na złapaniu i unieruchomieni przeciwnika w powietrzu a następnie spadając ku ziemi z głową wroga ku ziemi polegająca na złapaniu i usztywnieniu przeciwnika w powietrzu. Uderzenie w ziemię może być bardzo bolesne oraz spowodować wstrząs psychiczny.

Kage Buyou
Użytkownik wybija przeciwnika kopniakiem w powietrze, po chwili pojawiasz się tuż pod nim. Przeciwnik nie może się poruszyć i jest osłonięty przed atakami a przy tym bardzo łatwo go zaatakować.

Konoha Daisenkou
Technika, której celem jest oszołomienie lub spowodowanie utraty przytomności przez wroga. Atakujący wykonuje wykop w półobrotu kierując go na szyje przeciwnika. Atakowi towarzyszy błysk, który powoduje dodatkowo oślepienie przeciwnika.

Konoha Daisenpuu
Lepsza wersja Konoha Senpuu. Użytkownik wykonuje jeden obrót, ale kopie przeciwnika trzy razy. Każde kopnięcie wymierzone jest w inną część ciała.

Konoha Shoufuu
Technika ta idealnie nadaje się do rozbrojenia przeciwnika, atakujesz przeciwnika kopniakiem skierowanym w ręce wroga. Broń przeciwnika zostaje mu odebrana.

Shishi Rendan
Technika może być wykonana tylko w powietrzu. Użytkownik wykonując serię uderzeń: kopnięcie z półobrotu, uderzenie ręką i na koniec atak w brzuch powodujący wzrost szybkości spadania. tuż nad samą ziemią użytkownik zadaje silne uderzenie w brzuch.

Shou geki Shou
Technikę stosujemy do ochrony przed atakiem z powietrza. Uderzamy wtedy dłonią w lecącego przeciwnika, aby go odrzucić.

Taren Ken
Atakujący wykonuję bardzo szybką serię ataków rękoma, przeciwnik widzi wiele ciosów, które wymierzone są w niego,
ale nie jest w stanie ujrzeć, który z nich jest prawdziwy.
chakra: 500

Ushiro Hi-Ru
Opis: Użytkownik staje na rękach i zaczyna kopać piętą przeciwnika. Może tak zaatakować parę razy lub wrócić do zwykłej pozycji.

U-Zu-Ma-Ki Naruto Rendan
Tworzysz parę klonów, które wybijają przeciwnika do góry. Gdy przeciwnik znajduje się w powietrzu, użytkownik pojawia tuż nad nim i atakuje kopnięciem.

Techniki Rangi "B"

Dainamikku Akushon
Prosta technika Taijutsu, użytkownik wybiją się w powietrze a następnie rozpędzając się atakuje przeciwnika szybką serią uderzeń i kopnięć.

Gan Geki
Opis: Silne taijutsu, którego atak pięścią jest porównywalny do siły uderzenia kamienną ręką.

Konoha Gouriki Senpuu
Jest to potężniejsza wersja Senpuu, używana przez Guy'a. Polega na połączeniu szybkości i siły w jednym potężnym kopnięciu.

Rakanken
Styl walki oparty na celnych i silnych uderzeniach, można położyć przeciwnika nawet przy dwóch celnych trafieniach. Wymaga dużej siły.

Kongouriki
Technika polega na szybkim biegnięciu na przeciwnika, po czym uderzeniu go przedramieniem i bicepsem. Uderzony przeciwnik zostaje dodatkowo przyciśnięty do naszego ciała i biegniemy z nim dalej, utrzymując tę samą szybkość. W dowolnej chwili zatrzymujemy się i "uwalniamy" przeciwnika, jednocześnie wyrzucając go ze sporą siłą na duże odległości.

Hando Ouda
Atak ten polega na uderzeniu przeciwnika otwartymi dłońmi w brzuch, uderzenie odsyła przeciwnika na kilka metrów. Oponenci posiadający niską wytrzymałością mogą odstać zadyszki. Ta technika może połamać żebra.
chakra: 500

Techniki Rangi "A"

Ryoku Rendan
Technika polega na wybiciu przeciwnika w powietrze aby potem zaatakować go kopnięciem od góry. Powoduje to przyspieszenie prędkość spadania. Przeciwnik zostaje poważnie obity.
chakra: 1000

Gourai Rensa
Do wykonania tej techniki należy otworzyć piątą bramę. Użytkownik wyrzuca przeciwnika w powietrze, następnie użytkownik w powietrzu wyprowadza serię ciosów które kierują przeciwnika ku ziemi. Technikę kończy silne uderzenie w brzuch.
chakra: 1000

Raigyaku Suihei
Użytkownik tworzy elektryczną zbroje po czym uwalnia chakrę w organizmie. Użytkowniki wykonuje zamach ręką uderzając oponenta nadgarstkiem. Uderzenie powoduje: pęknięcie kości, uszkodzenia ciała oraz odrzucenie przeciwnika na kilka metrów.
chakra: 1000

Girochin Doroppu
Po naładowaniu swojego ciała elektrycznością wyrzucamy przeciwnika w powietrze, po czym pojawiamy się przy nim i potężnym kopniakiem "sprowadzamy" go na ziemię.
chakra: 1000

Omote Renge
Technika zbliżona do Kage Buyou. W tej technice wybijamy przeciwnika w powietrze, a gdy znajdziemy się za przeciwnikiem owijamy go bandażem aby nie mógł się wyrwać, łapiemy i odwracamy głową ku ziemi. W tym a następnie zaczynamy się kręcić wokół własnej osi oraz nabieramy prędkości spadając w dół. Przy samej ziemi odskakujemy od przeciwnika, który uderza głową w ziemię. To Taijutsu często zabija.
chakra: 1000

Techniki Rangi "S"

Ura Renge
Technikę wykonuje się w sposób identyczny jak przy jutsu Omote Renge, z tą różnicą, że przy otwartej trzeciej bramie nasze ciało nie nakłada na nas żadnych ograniczeń. jest to jutsu kończące walkę niezależnie od tego czy się powiedzie, czy nie. Złapany w nią przeciwnik ma duże mniejsze szanse na przeżycie. Użytkownik nie może unikać ataków przez dwa posty.
chakra: 1500

Asa Kujaku
Aby wykonać tą technikę musisz otworzyć szóstą bramę. Przeciwnik jest dosłownie zasypany atakami użytkownika są one tak szybkie, że ręce zaczynają się palić. Nic nie wiadomo, by ktokolwiek przeżył wykonanie tejże techniki.
chakra: 2000

Raiga Bomb
Jutsu polega na uniesieniu oponenta w górę A następnie ciśnięcie nim w siemię pod sobą. Przeciwnik wbity w ziemię tworzy wielki krater, co kończy się połamanymi kośćmi, ciałem nie zdolnym do walki lub śmiercią.
chakra: 2000

Zaawansowane Taijutsu

Suiken Kempou
Tak zwany styl pijanego mistrza. Polega on na prostym upiciu się i będąc pod wpływem alkoholu nasz wigor wzrasta, oraz stajemy się po prostu nieprzewidywalni. Możemy atakować, jednocześnie wstając. Siła użytkownika staje się większa.

Bougyo

Poziom I
Ranga: C
Poziom drugi dodaje do naszej postawy obronnej refleks, dzięki czemu pojedyńcze ataki z boku możemy zablokować, oraz kiedy zbliża się kilka (do 4) ataków od frontu, rónież mamy szanse na obronę.

Poziom II
Ranga: B
Ten poziom jest już zazwyczaj przyznawany do Rangi Chuunina, gdyż potrafimy obronić się przed wolnymi ciosami oraz szybciej reagujemy na ataki z boku i z tyłu. Poziom ten można było zauważyć u Rock Lee w Lesie Śmierci w Egzaminie na Chuunina

Poziom III
Ranga: A
Rozwój tej techniki do tego poziomu daje już bardzo dobre preferencje do obrony. Potrafimy obronićsię przed normalnymi ciosami z każdej strony w stosunku (8/10). Nasze uniki również są dużo szybsze. Ten poziom zaobserwowano u Rock Lee w czasie Walki z Gaarą po Drugiej turze Ogzaminu.

Poziom IV
Ranga: S
Ten poziom jest najlepszy. Niemal każdy cios możemy zablokować, nawet cios bronią. Uniki oraz odskoki są niemal natychmiastowe a my potrafimy zablokować 90% ciosów. Na tym poziomie jedynie gouken w fazie IV oraz V mogą być skuteczne. Ten poziom zauważony został podczas Walki z Kimimaro.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.vestiaots.pun.pl www.4skme.pun.pl www.sound4u.pun.pl www.prewencja.pun.pl www.legendsoflodz.pun.pl